fredag 7 november 2008

Nu kör vi!


Nya tider kräver nya tankar och idéer. Efterfrågan av produkter och tjänster från landsbygden förändras. Är vi inte med och utvecklar oss i samma takt så springer utvecklingen ifrån oss. Utvecklingen måste ske hos oss som företagare, (skogsägare, träförädlare, turismföretagare mfl)
våra produkter och på vilka sätt vi samverkar. Den förändringen måste vi själva starta men just nu känns farten som en lus på en tjärad sticka...
Att blogga blir ett nytt sätt för mig att dela med mig av vad jag anser måste förändras men också av trendiga, nygamla träprodukter som jag själv tillverkar eller springer på vid träffar med likasinnade! Ju fler som ger sig till känna desto roligare blir det och desto snabbare kan vi utveckla oss! Skicka mig gärna mail med dina synpunkter på erik@naturaventyr.se
Vänligen mött
Erik Hjärtfors